donderdag 28 februari 2013

Bijna, bijna

De afgelopen week hebben we ons 3 slagen in de rondte gewerkt in het nieuwe huis, maar ook in het oude, om alles in te pakken en te regelen.
Inmiddels is in het nieuwe huis alles geverfd en hangen de gordijnen en staat hier in huis 95% van de huisraad ingepakt, te wachten om aanstaande zaterdag verhuisd te worden.
We hadden mazzel dat op de eerste verdieping de vloer er al in lag, maar op de begane grond moesten we nog laminaat leggen, als het goed is wordt dat zoveel mogelijk vandaag gedaan. En dan morgen de laatste dingen nog inpakken in de keuken en dat kunnen we zaterdag echt over.
Ik verheug me er heel erg op want ik ben hier zoooo klaar, ik ga er geen moeite mee hebben dit huis achter me te laten of Leiden.
En om het feest compleet te maken wordt mijn kleine meid maandag 2 jaar dus we plakken er ook maar meteen een feestje achteraan :-)
Hier alvast wat kiekjes van het nieuwe huis.


Niivje d'r kamertje, nog niet klaar uiteraard.


De keuken.


De Mario-muur in Riven zijn kamer :-)


De woonkamer :-)


1 opmerking:

  1. Nog heel even en dan kun je echt 'nieuw' beginnen of eigenlijk samen beginnen in een huis van jullie!
    De muur van Riv is super cool en ik had bij Niiv ook niet anders verwacht dan roze ;o)
    Succes met verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen