dinsdag 19 februari 2013

Bijna, bijna :-)

Na een aantal dagen wachten mocht ik gisteren eindelijk bellen om een afspraak te maken om mijn huurcontract te tekenen. En het wordt aanstaande donderdag :-)
Voor mijn gevoel duurt dat nog heel heel héél lang, maar ja geduld is blijkbaar een schone zaak. Tot die tijd pak ik druk alles in, en is er inmiddels een chaos van dozen overal onstaan.
Ik ben gelukkig rigoureus aan het opruimen geslagen en heb inmiddels ook al 12 vuilniszakken gevuld met dingen die van mij weg mogen, dingen die ik al lang achter me aansleepte, of dingen die ik gewoon wil loslaten omdat ze teveel met mijn verleden te maken hadden/hebben.
Dus echt schoon schip maken.

Maar omdat mijn jongste zoon vakantie heeft kan ik dat natuurlijk ook niet helemaal aan me voorbij laten gaan, heel de dag tussen de dozen en een zwoegende mama zitten is voor hun ook niet erg leuk natuurlijk. Dus aangezien er van de week al lammetjes geboren waren bij de geitjes op de kinderboerderij en er een heleboel schapen en geiten op ontploffen stonden, besloten we vandaag ook nog maar een kijkje te gaan nemen om te zien of er nog nieuwe mama's bij waren gekomen.

Nou onze nieuwsgierigheid werd beloond want er waren er heel wat ontploft, vooral de geiten. Er was nog maar 1 ander schaap ook mama geworden van een tweeling. Dus verplichten we onszelf om in het weekend nog maar eens te gaan kijken, want niks zo schattig als lammetjes <3


Beetje rondhangen in de speeltuin doet het ook altijd goed :D


Een hoopje babygeitenpluis.


Niiv en Jean nemen het waterparcour :-)


En een stoere vent als Riven natuurlijk ook.

Zo ging deze dag in ieder geval lekker snel voorbij vandaag en is het alweer tijd om alle monstertjes naar hun bedje te bonjouren. Morgen maar weer druk verder met inpakken en vanavond lekker bijkomen en energie opdoen voor morgen hehehehe.... Maar goed nog 12 dagen en dan zijn we verhuist :-) *zucht, ein-de-lijk*

1 opmerking:

  1. sterkte met inpakken en neem je tijd om afscheid te nemen van je verleden, geniet van je kids, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen