donderdag 14 februari 2013

Windekind en leuke dingen

Gisteren kreeg ik de vraag hoe het met mijn windekinderen ging. Inmiddels hebben we er nog maar eentje. Caline (de bruine) bleef bijten, en toen ze op 1 dag zowel mijn zoontje als dochtertje had gebeten heb ik toch de stichting maar gebeld om te overleggen. Caline was bij ons gekomen als de perfecte gezinshond, maar de stichting had niet getest of ze wel met kinderen kon en omdat ze zo lief was naar mensen, hadden ze haar wel zo aangeboden. Maar helaas bleek de rugtas van Caline te veel te zijn voor ons gezin. Want 1 keer een ongelukje kan gebeuren, maar inmiddels had ze alle kinderen al meerdere malen gebeten zonder aanleiding en dat ging gewoon niet meer.
Dus hebben we haar moeten afstaan en gelukkig mocht ze in het pleeggezin blijven bij wat oudere mensen zonder kinderen. Dus ik heel blij want het was niet makkelijk om haar te laten gaan.
Dus nu hebben we alleen Turia nog. Die helemaal begint open te bloeien want Caline was heel jaloers en daardoor kreeg Turia soms weinig gelegenheid tot aaien en knuffelen.
En daar is nu alle mogelijkheid toe.
Voorlopig nemen we er ook geen nieuwe hond bij. Nu zo met de verhuizing op de stoep, wachten we even af hoe Turia het alleen doet.

Hier ligt Turia verdekt opgesteld....
En hier lekker wandelen in de sneeuw met de nieuwe winterjas die ik voor haar maakte :-)

Verder was ik 25 januari ook nog jarig en werd ik al weer 32.... ik had een rustige dag en het weekend er na ben ik samen met vrienden naar de winterefteling geweest waar we echt een super leuke dag hebben gehad. Het was lang geleden dat ik het zo naar mijn zin had gehad en heb met volle teugen genoten.

Samen met mijn lief in het land van Laaf. (the horror hahaha)

Met mijn beste vriendin de paddenstoelen beluisteren als echte kinderen :D
En verder had we de 2 jongste kinderen lekker meegenomen naar de kinderboerderij afgelopen zondag. Niiv was gelukkig nu niet bang voor de varkens en begroette alle dieren in hun eigen taal en zei ze ook met veel gezwaai en gekus allemaal gedag, super lief hihi
We sloten af met een kop thee in het theehuisje daar en fietsten toen weer naar huis. En zo hebben we gelukkig ook nog een hoop lichtpuntjes :-)


Riven met een chipssnoetje in het theehuisje

Niiv aait een koe.

En ook al heb je allerlei andere dieren op de kinderboederij, een poes, en zeker een stoere rooie, blijft natuurlijk het leukste :-)



1 opmerking:

  1. geweldig dat het de goede kant op gaat, en wat triest van je windkind, ik weet zeker dat je er alles aan gedaan hebt om het goed te laten verlopen, goed van je om het even met 1 windekind te leven, heel goed zelfs, ben trots op je, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen