woensdag 28 december 2011

Wie wilt me sponseren?

Hallo allemaal!

Van 2 tot en met 22 januari ga ik meedoen met de actie Fris en Fruitig. Ik ga 21 dagen lang leven zonder dat ik daar andere organismen mee lastig val. Dat betekent dat ik alleen eet wat een plant onbeperkt kan missen: fruit, noten, zaden, pitten, vruchtgroenten en peulvruchten. Deze principes passen bij die van een fruitariër. Ik ga deze uitdaging aan samen met de andere deelnemers, omdat ik wil laten zien dat wij mensen ook fit en gezond kunnen leven terwijl we de wereld en zijn bewoners in hun waarde laten.

Ik vind dat wij met onze westerse eetgewoonten te ver afstaan van de herkomst van ons voedsel, waardoor we niet meer nadenken over ons consumptiegedrag en de gevolgen daarvan. Bijvoorbeeld door grote hoeveelheden en het goedkoopste vlees in de supermarkt te kopen keuren we bewust of onbewust goed dat de productie daarvan ten koste mag gaan van dierenwelzijn. Met Fris en Fruitig neem ik een sprong terug om te laten zien dat het ook anders kan. Ik schrijf daar vanaf 2 januari over op mijn blog: http://www.frisenfruitig.nu/category/deelnemers/thessa/

Ik wil jou vragen mij te steunen bij dit project. Dat kun je doen door me aan te moedigen op mijn blog, of nog beter: door mij te sponsoren!
Je kunt me sponsoren per dag dat ik het volhoud. Als je mij bijvoorbeeld sponsort voor 1 euro per dag, dan krijg ik na 22 januari 21 euro van je.
100% van het ingezamelde sponsorgeld gaat naar stichting Wakker Dier. Wakker Dier zet zich in voor een samenleving waarin de dieren uit de veehouderij met respect worden behandeld. Je kunt mij sponsoren door het formulier in te vullen ophttp://www.frisenfruitig.nu/word-sponsor/.
Op http://www.frisenfruitig.nu/category/sponsors/ kun je bijhouden hoeveel geld we al hebben ingezameld voor dit project. Je kunt nieuws over het project ook bijhouden op de facebookpagina van Fris en Fruitig (http://www.facebook.com/pages/Fris-en-Fruitig/247568805281655) en twitter: @frisenfruit. Je steunt het project ook door ons te liken en te volgen!

Groentjes,
Thessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten