woensdag 28 december 2011

Kerst overleefd

Tja zo net na een scheiding is de kerst toch bitterzoet. Maar ik ben niet de persoon om me er onder te laten krijgen en had gelukkig mensen om me heen die van me houden en ik van hun.
Eerste kerstdag heb ik uitgebreid gekookt voor iedereen. En de tafel mooi gedekt.


Het mooie servies, menukaartjes, servetjes...


Heerlijk voorgerechtje , tomatensoep van gegrilde tomaten.

Iedereen vond het heerlijk en ik heb veel complimentjes gehad. Dus best fijn als je zo lang in de keuken hebt gestaan ;-)
Na het eten viel ik in slaap!

Tweede kerstdag kreeg ik al mijn kinderen onder mijn vleugels en hebben we lekker lopen keuvelen. Ex kwam nog even langs en ook dat was best gezellig. Ben blij dat we normaal met elkaar omgaan.
En nu gaan we naar het einde van het jaar. Vrijdag gaan we oliebollen bakken en zaterdag komt mijn vriendje oud en nieuw vieren. En zo rollen we hopelijk een jaar in wat mooie dingen zal brengen..

1 opmerking:

  1. 2012 wordt een prachtjaar, voor ons allemaal dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen