woensdag 5 maart 2014

Weer een weekje verder & een jarig meisje

Nog steeds hebben we een zorgenkindje. Máár we worden steeds beter in hem "lezen" waardoor we onze kleine man goed kunnen helpen. Dus we kunnen zeggen dat het beter gaat en we langzaam aan het gevoel krijgen dat we kunnen ademen en ons geen zorgen hoeven te maken.
Afgelopen weekend genoten we dan ook lekker van het weer en gingen op zondag met 4 van onze kinderen wandelen.
Gewoon lekker door de buurt. Uiteraard namen we onze teckelmans mee, want de kinderen vinden het schitterend om balletje te gooien met 'm.


Ik, Jaymz & de bal :D Teckel in full length :P


Jamie-Dean ging mee in de ringsling, lekker warm tegen papa aan.


Ik genoot van de voorjaarsbloemen, en al het uitlopende groen.
Ik <3 sneeuwklokjes.


Al het grotere spul samen aan de wandel.
We hadden zo een lekkere zondag en genieten volop. Van elkaar, het weer en hebben we inmiddels gewoonte van gemaakt dit elke dag even te doen. Al is het alleen maar met die relteckel balletje te gooien.
De kinderen vinden het te leuk.

En gisteren was het dan eindelijk de dag waar mijn meisje zo naar uit had gekeken. Haar verjaardag! Ze werd 3! Ik kan het amper geloven. Ze is mijn hartje dit meisje en het was zo leuk om haar zo vrolijk te zien.
Ze wilde al maanden een Furby. En ondanks dat ik die dingen verschrikkelijk vind, heeft ze er toch eentje gekregen. Ook gingen we naar de stad om nieuwe schoenen te komen en een jurkje voor haar dansles. Je weet wel met zo'n rok die lekker zwiert, want dat is het leukste natuurlijk.
Al weken riep ze ik wil aardbeientaart op mijn verjaardag.
Dus maakt ik een aardbeienkwarktaart met Hello Kitty erop.


Hier het meisje met haar taart, helemaal blij.
Maar wat eet onze healthfreak uiteindelijk.....


Juist komkommer met wat roomkaas haha
Dochter van d'r moeder dit kind hihi.

Ze had een lekker dagje en zaterdag doen we het nog eens over met visite en nog een taart en meer komkommer ;-)

Verder werd er de afgelopen week nog geoefend door de kleintjes met de kleine een flesje geven.


Niiv oefende op haar pop.


Riven mocht het in het echt proberen <3
Verliefd zijn ze op dit kleine ventje. En daar geniet ik intens van :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten