zaterdag 8 maart 2014

Terug naar het ziekenhuis

En daar ging mijn man gisteren met de ambulance en mijn kleine mannetje terug naar het Sofia in Rotterdam.
De nacht ervoor had ik al op de spoedeisende hulp gezeten in het LUMC in Leiden, om verdikkeme om 2 uur 's nachts na 4 en half uur wachten naar huis gestuurd te worden met een paracetamol.
En dan de volgende dag wordt hij opgenomen wegens een infectie en is er toch weer iets mis met mijn darmen en worden we weer naar Rotterdam gestuurd.
Ja sorry foutje, had nooit mogen gebeuren...

Dat het dan een foutje is wat mijn kind het leven zou kunnen kosten houden ze even geen rekening mee.

Dus nu zitten we weer in het Sofia, en hangt hij weer aan een infuus en krijgt hij antibiotica. De koorts is gelukkig gezakt. Maar alle onderzoeken voor zijn darmen moet nog uitgevoerd worden. Dus is het weer wachten, wachten en nog eens wachten vandaag.

En brak mijn hart weer in duizend stukjes.... Wanneer mogen we tot rust komen?

1 opmerking:

  1. Ach jeetje. :( Wat een flater van de SE afdeling.
    Duim voor jullie dat er snel duidelijkheid komt en dat het mannetje zich snel beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen