zondag 17 juni 2012

Rustige zondag

Vandaag deden we het rustig aan. Ik gaf vriendje een kadootje voor vaderdag, hij is immers ook papa van een zoontje en is een voorbeeldig stiefpapa voor mijn kindjes, dus een beetje waardering kon er wel van af vond ik.
We waren ook vroeg op, omdat mijn kleine meisje al vroeg op was. Maar rommelden lekker aan. Ik haakte nog wat, genoot van kruidenthee, de pioenrozen die ik van vriendje kreeg en mijn gekke zwarte kater Brán :-)


Verveine, muntverbana en kattenkruid uit mijn tuintje.


Warm water erbij en we hadden heerlijke thee :-)


De eerste pioenroos ging al wat open en ruikt nu al heerlijk.


Brán liep vanmorgen maar gek te doen en om me heen te draaien. Zo blij dat ik weer bij hem woon, hij is als een schaduw en dat is wel fijn, want veel is er niet over van mijn beestenspul sinds mijn scheiding. Dus koester ik de 2 katjes die ik nog heb, en Brán is echt mijn poezel.

Ja een rustig dagje, wat wel lekker was om even bij te komen, morgenochtend gelukkig even niet werken, want ik ben nog steeds moe. Ik mag dan gezond zijn verklaard, maar dat neemt niet weg dat ik de mankementen van mijn tumor nog steeds ondervindt en mijn lichaam nog steeds niet in optimale conditie is en dat 20 km per dag fietsen en 5 a 6 uur per dag schoonmaken erbij niet het beste is voor mijn lijf.
Maar goed, we zullen wel moeten en ik ga er vanuit dat mijn lijf vanzelf wel gaat wennen aan dit alles. Maar hoe dan ook geniet ik morgen wel even van de rust.
Nog maar 3 weken tot aan de zomervakantie, dus geniet ik er nog maar extra van ;-)

2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een heerlijke (vader)dag!
    Die thee...mmm heerlijk! Wat een genot he, zo uit de tuin..!
    Geniet lekker van je vrije tijd, lekker rustig aan doen meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe het rustig aan tot je vakantie...heerlijke thee trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen