zaterdag 16 juni 2012

Van die dagelijkse dingen.

Soms heb je van die dagen dat je eigenlijk niks nodig hebt om je rijk te voelen, dat had ik de afgelopen dagen ook :-)


Zo lag de kat heerlijk bij me te slapen terwijl ik aan het haken was.


Zit Niivje lekker naast haar grootste broer die op de xbox aan het spelen is.


Haalde ik vanmorgen mijn eigen gezaaide eerste radijsjes uit mijn tuintje.



Gebruikte ik mijn vriend als tekenbord om een schets te maken voor mijn nieuwe tattoo.
Ja ik weet het, hij is groot :D Hij gaat de tattoos op mijn arm verbinden met de tattoo op mijn heup. Uiteraard is dit een ruwe schets, hij moet nog uitgewerkt worden in detail.


En waar mijn kleine uil is, is ook haar hazenvachtkussen, zelfs in haar slaap zijn ze onafscheidelijk :-)
En dan waren er nog zoveel meer fijne dingen, alle kinderen dit weekend onder mijn vleugels, het waterige zonnetje van vandaag, een super goede beoordeling op mijn werk, een tweede baan erbij die me goed bevalt, luxe ontbijtjes, avonden voor haken, lezen, liefde en gezelligheid....
Ja ik heb geen klagen, misschien alleen over het feit dat ik vind dat er soms te weinig uren in een dag zitten om er van te kunnen genieten...
En dan komt er ook nog een grote verassing aan midden juli... Wat dat zeg ik nog even niet, maar ik ben er nu al zoooooooo blij mee :D

1 opmerking: