dinsdag 9 augustus 2011

Al een beetje beter

Vandaag was mijn oudste zoon er al weer een stuk beter aan toe. Zoveel beter eigenlijk dat ik me afvraag heb je nou wel écht longonsteking en was het niet iets anders. Want mijn ervaring is dat hij toch meestal niet na een dag al weer helemaal up to date is... Ook hoest hij niet overdreven veel.
Wat het wel is tja geen idee, maar de antibiotica lijkt hoe dan ook zijn werk te doen.
Hij heeft nog wel verhoging maar gelukkig geen koorts meer.
Zelf heb ik een lichte buikgriep te pakken en de stress helpt me ook niet echt om me echt optimaal te laten voelen. Ik tel inmiddels af naar mijn vakantie, nog 3 en halve week en dan vlieg ik met het vliegtuig naar Zuid Frankrijk om een week te genieten van paarden, yoga, bewustzijnswerk, sauna, zwembad en heerlijke veel natuur! Ik kijk er heel erg naar uit.
Ook mag ik er zaterdag weer even uit, met volle maan zit ik altijd met vrienden rond het vuur en ik koester deze momenten. Gewoon samen delen, lachen, soms huilen, maar vooral gewoon samen zijn. En dat onder toezicht van Moeder Maan :-)

Maar stiekem ben ik vooral blij als het maandag is, dan is het weer school, lopen er geen kinderen meer rond die zich vervelen, komt het normale ritme weer terug en daarmee ook de rust.... Want deze mama loopt echt op haar laatste benen....

Nu maar lekker slapen. Want daar lijk ik momenteel ook een tekort aan te komen....
Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten