maandag 7 december 2015

Gekke Huisdieren..

Ik vraag me af of ik ooit wel eens normale huisdieren zal hebben... *Zucht*  ;-)

Pimpim vind het blijkbaar leuk zijn tong uit te steken, echt de hele tijd...


Jullie zien hij is nog steeds een ragebol, er is zo veel geknipt in zijn vacht :-(
De wond op zijn schouder begint dicht te gaan en was dus veel verser als wij dachten. We moeten nog steeds iets vinden om zijn traanstrepen schoon te wassen (als dat al lukt) en van de lente moeten we hem waarschijnlijk scheren. Maar hij is heel lief, en is zeker al wat aangekomen, hij eet nu heel goed en scharrelt lekker rond. Net als Charlie trouwens :-) Blije poezels dus.


Ik een grote neus??


Teckels zijn blijkbaar heel flexibel....

3 opmerkingen:

  1. Nee joh! Normale huisdieren zijn veeeeeel te saai!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moest wel heel erg kijken hoe t zat met de foto met grote neus maar eindelijk kwam ik eruit. Ik hoop dat de katten heel gelukkig bij jullie worden. Schandalig hoe mensen met hun dieren omgaan. fijn weekend alvast en leuke groetjes.Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach die beesIes. W as t fijn dat ze nu een goed thuis hebben ♡

    BeantwoordenVerwijderen