vrijdag 2 oktober 2015

Zweden is nog steeds héél mooi!

Het is hier schitterend, en mooi en fantastisch en geweldig...
Moet ik nog doorgaan?

Ik voer de vogels op de veranda.




Geniet van prachtige luchten, wandelingen langs de rivier, waar nu wilde zwanen zitten, de prachtige regen van blaadjes in goud, geel, bruin en rood.
Samen wandelen, ontdekken, genieten.




Mijn hart begint tot rust te komen en ik begin me te realiseren dat ik hier écht ben.
Gisteren kregen we eindelijk ons persoonsnummer hier, dus we zijn nu echt officieel aan het Zwedenieren hihi.

Oh en de honden...die vinden het ook geweldig.
Volgens mij is Jaymz hier een beetje kapot :P



Het leven is goed!

2 opmerkingen:

  1. Iedere keer als ik foto's van jou voorbij zie komen, zie ik een gezin dat eindelijk helemaal op z'n plek is. Heerlijk en zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat jullie je nummers hebben. Er gaat een wereld open ;-) nu wij nog.

    BeantwoordenVerwijderen