woensdag 28 oktober 2015

Nog wat herfstvakantie plaatjes

Nog wat meer leuke plaatjes van de herfstvakantie met de oudste jongens.

Ik heb vandaag een heel fijn gesprek gehad met hun vader over de mogelijkheid dat ze naar Zweden komen. En de wegen liggen open en dat is fijn.
Ik ben blij dat ik mijn hart heb gevolgd en koos voor een liefdevolle en begripvolle benadering en niet het aangeraden oorlogspad heb gekozen.
Dus trots op mezelf dat ik bij mijn gevoel ben gebleven, maar ook dat je als 2 volwassen mensen over je obstakels en verleden heen kan stappen voor het welzijn en geluk van je gezamenlijke kinderen.
Dit gaf mijn dag een gouden randje <3



Genieten van het meer bij Raforsen.


Stenen in het water gooien is áltijd leuk.


Mierenhopen, we hebben er héél veel en allemaal mega groot!


As you can see ;-)


Struinen door het bos.


1 van de tig los liggende rotsen beklimmen


Op pad met de kleintjes erbij.


En grootste zoon laat kleinste zoon wel even zien hoe je fikkie moet stoken.

Ik ben trots op mijn monsterjes. Van groot tot klein <3

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop echt dat het allemaal gaat lopen zoals je wilt. Wat zou dat fijn zijn. Een spannende tijd. Ik duim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat goed van je dat je je hart heb gevolgd hierin. Succes met het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen