dinsdag 27 oktober 2015

Een weekje met de oudste jongens

Verleden week was het herfstvakantie in Nederland en kwamen mijn oudste 2 zonen op bezoek in Zweden.
Het was een mooie, maar voor mij ook emotionele week.

Ik was blij want de vader van Niiv en Riven was er ook en had de jongens meegenomen voor mij.
Hij verbleef in en stuga vlakbij op de camping, dus Niiv en Riven konden zo tijd met hun vader en nicht doorbrengen en ik met mijn oudste kinderen en al de kinderen natuurlijk met elkaar.


Mijn lief nam Jaiden mee uit vissen en ze vingen een regenboogforel! Jaiden helemaal blij, want hij had nog nooit zo'n grote vis gevangen.

Hier is ikke, vrolijk, blij en verliefd op mijn leventje hier.

Ik met al mijn spruiten, 5 zijn er wel een hoop he?
Wat een rijkdom :-)

Ik gekrompen in die 4 maanden dat ik ze niet zag of hun zijn gegroeid, maar ik voel me echt een ukkie op deze foto haha.
Deze dag was heerlijk, een prachtig meer, stenen keilen op het water, gewoon leuk!

Jaiden met een zieke Jamie-Dean, zo lief samen <3

Niiv die haar naam hier eer aan doet, Niiv betekend stralend of helder.
Nou dat spat er hier vanaf mijn kleine stralende ster :-)

En de regenboogforel die helaas zijn leven moest laten voor het avondeten van de mannen.

Het was een fijne week :-)

2 opmerkingen:

  1. jee, zit jij in Zweden? wat fantástisch! ik had (tot nu toe) helemaal niet door dat jij 'Kaya' was ;o))) Onze emigratieplannen naar Schotland zijn vorig jaar gestrand, misschien ook wel omdat we eigenlijk stiekem meer hebben met Scandinavië, om er te wonen. De broer van mijn man woont er ook (is met een Zweedse getrouwd) en het leven daar... tjaaa, voelt zó goed aan! Wie weet... we gaan in ieder geval met z'n allen een cursus Zweeds doen en flink oefenen op de familie ;o))

    Wat heerlijk je kinderen bij je te hebben! Prachtig, die foto's. Mijn tweede heet Dagmar, wat ook 'stralende' betekent... zij doet net als jouw dochter haar naam eer aan. Behalve dan 's ochtendsvroeg ;o)

    liefs Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's vertellen een verhaal van liefde, warmte en gezelligheid. Wat fijn om al je kinders weer bij je te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen