dinsdag 18 augustus 2015

Paardrijden


Afgelopen zondag ging ik paardrijden, een lange rit door het bos.
Ik had er erg naar uitgekeken en werd niet teleurgesteld, eerder sprak ik de eigenaren van deze manege en ik mag zodra ik voldoende Zweeds spreek, lessen geven daar! Een droom die uitkomt, ook mijn workshops had ze interesse in, dus ik ben helemaal happy!
Maar eerst dus mijn rit.
Het was fantastisch! We reden op ijslandse paardjes en ze zijn geweldig. 
In volle galop door het bos, blauwe bessen plukken vanaf de rug van het paard, door kleine paadjes over stroompjes.
Op 1 punt had ik gewoon tranen in mijn ogen van geluk en door pure ontroering van de schoonheid van het bos. Een bliss moment zoals ik ze noem.
Na het rijden, moest ik wachten op mijn lief om me op te halen en werd ik vergezeld door twee poezen. Fijn even kroelen met deze zen-masters, want ik mis mijn eigen katten in Nederland enorm.
Uiteindelijk besloot ik een stuk te lopen en liep ik alvast de kant op waar ik wist waar Jean mij zou zien. En zo kon ik ook mijn verkrampte spieren even strekken.
Mijn gezicht deed pijn van het glimlachen en ik ben blij dat ik zaterdag weer mag. Ik krijg les, om straks zelf ook goed les te kunnen geven. Yay!




Zen poes nummer 1


Zen poes nummer 2


Een hele blije ik! :D


En mijn 25 jaar oude paardje Julia, ze had soms wat aanmoediging nodig om te lopen, maar als ze ging, dan ging ze hard! Geweldig dier <3

Foto's van de rit had ik niet, ik durfde het niet aan mijn nieuwe camera om mijn nek te hangen aangezien ik wist dat we zouden galopperen, en ik niet mijn camera in mijn gezicht gesmackt wilde hebben hehehe :P Maar geloof me, prachtig! ;-)

2 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat je daar straks zelf les kunt gaan geven. Zie je wel in Zweden komen gewoon al je dromen uit.

    BeantwoordenVerwijderen