maandag 3 augustus 2015

Het bos in.

Maandagochtend, het zonnetje scheen, dus wij dachten, hoppa nu moeten we toch maar eens bessen gaan plukken, want blijkbaar kon je overal blauwe bessen vinden. Dus zo gezegd zo gedaan. Gewapend met babyrugzak, rugzak met plastic zak erin voor de bessen en onze bessenpluk-apparaten, gingen we op pad.
En met succes!

Overal waar je kijkt, zie je blauwe bessen. Uiteraard verdween er een hoop meteen in onze monden haha.


Daar gaan de eerste bessen de tas in.


Jamie-Dean vind het geweldig in de rugzak, lekker bij papa en dan van iedereen bessen gevoerd krijgen..mwah kon slechter nietwaar?


Even een plaatje van ons prachtige bos, praktisch naast ons huis. Toen ik hier stond werd ik even flink geraak in mijn ziel, het is hier zó mooi! En dan zie ik mijn kindje rondhuppelen, zo blij en zo gelukkig. Mijn zoon zei wel 100 keer, mama dit is zó gaaf!
Ppff, hoe kon ik ooit aan mezelf twijfelen?


Hier bewonder ik even het bos. In mijn nieuwe Zweeds geborduurde tuniekje ;-)


1 mega blij kind.


Nee wacht, 2 mega blije kinderen! En een lol samen, zo lief! <3


Nog een waterjuffertje onderweg.  We zagen overigens ook mega grote libelles en velen vlinders. Het valt me op dat ze hier veel meer vlinders hebben dan in Nederland.


En na 2 uurtjes was dit de oogst. 700 gram bessen en een bak vol aardbeien uit de tuin van een leegstaand huis :P

Dus gaan we straks maar blue berry crumble maken :D

Vervelend he?

2 opmerkingen:

  1. En heb je nu ook al zaden van die stokroos (uit diezelfde tuin)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn moet dat zijn om te voelen dat alle twijfel ongegrond was. En blije kindjes is altijd fijn !

    BeantwoordenVerwijderen