vrijdag 20 juli 2012

Ze zijn er!!!

Gisteren om 22 uur werden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan en oh wat was ik nerveus, alles 100 keer nagelopen, heb ik alles? Ja ik heb echt alles.
Hup de auto in en up we go. Eenmaal daar een boel mensen van de stichting om ook onze meiden te verwelkomen. Oh wat duurt het dan lang voordat dat vliegtuig er is. En we hadden de pech dat het druk was. Maar ja blijkbaar halen ze de honden echt pas als aller-allerlaatst uit het vliegtuig want toen de hal eindelijk leeg was, kwamen daar de benches. Mijn hart maakte wel even een sprongetje hoor!
Maar goed een foto zegt meer dan 1000 woorden, dus hier een verslag met foto's!


Samen wachten op het vliegtuig.

Eindelijk zijn de benches er, we rijden ze naar een rustig plekje zodat ze niet meteen in alle drukte komen.


Eerst Caline uit de bench, oh wat is ze mooi!!


Dan is Turia er ook uit, ook al zo'n plaatje!


Caline is meteen knuffels aan het uitdelen. Hier met Cas die zo lief was on naar het vliegveld te brengen! :-)


Jean & ik samen met de meiden.


Eenmaal thuis even eten en drinken


Vanmorgen kennis maken met de kinderen, ze waren helemaal blij.


Niiv was in de zevende hemel maar haar nieuwe aanwinsten ;-)


De kluiven werden goed ontvangen! Stereo kluiven :-)


Nog meer kluiven.


Ik samen met Turia

Ze zijn eindelijk thuis en ze zijn zó welkom. Ik geniet nu al! 








3 opmerkingen:

  1. ben helemaal ontroerd, weet precies wat je voelt en waar je doorheen gaat, ooooh wat geweldig, .....mag je me laten weten waar je die geweldig girly girly hasbanden hebt gekocht? , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig & ontroerend fotoverslag! Zit hier met een brok in m'n keel. Geniet van elkaar1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och meid, wat ontzettend heerlijk!!
    Ik geniet volop met jullie mee!
    Geef ze maar een dikke knuffel van me!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen