vrijdag 13 juli 2012

Nog minder dan een week

Ja ik weet het, ik ben erg, ik tel de dagen af tot dat mijn hondjes komen. Ik kijk er zó naar uit.
Eergisteren was ik ook dolblij toen ik nieuwe foto's kreeg, want ik had tot nu toe alleen maar de foto's van de website van de stichting gezien en dan is het altijd leuk om iets nieuws te krijgen, want ook al heb je alleen maar een foto gezien, je bent gewoon verkocht en wordt compleet informatiefreak.
Zo was ik ook erg blij toen we te horen kregen dat de operatie van Caline goed gegaan was.

Maar ja nu nog maar 6 dagen, morgen komt het hondenvoer, ik heb vandaag 2 halsbanden besteld, echt te zoet voor woorden...


Met dit stofje dus... heheheh
Ja sinds ik een dochter heb kan het me niet zoet genoeg zijn LOL

En dan hier nog wat plaatjes van de meiden:

Ons meisje Caline.


Wat een koppie he?


Lief dat witte streepje over haar snoet.


Even kroelen met pleegmama.


Turia houdt van behendigheid, dus hier maar eens voor kijken of ze dat wat vind :-)


Zonder gemak de hindernissen af!


Even mooi zijn.


En even een sprintje trekken met wat andere Galgo's

Ja het gaat wat worden met die meiden :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten