woensdag 14 maart 2012

Klein meisje op pad in de tuin.

Tja afgelopen weekend was het zo lekker dat ik 3 van mijn kinderen naar buiten sleepte om eens lekker te spelen. De oudste was ziek en bleef binnen. Dit was de eerste keer voor klein meisje dat ze echt 100% los mocht in de tuin omdat het weer er naar was. Nou een groot avontuur.

Niiv op de grote trampoline met haar 2 jongste broers Jaiden & Riven.


Tussen onze krokussen, maar zij is uiteraard de mooiste bloem ;-) 


Lekker aan het stappen <3


Samen met mama tussen de krokussen. Want tja we moeten wel een beetje mooie plaatjes maken natuurlijk.


Samen met mama aan de wandel.


En tja, toen bedacht zoon van vriendje van mama, kan jij mama optillen met je voeten?
Of course was het antwoord en dat resulteerde in een soort yoga op de trampoline, veel lachen en gigantisch veel lol!

Ik verheug me op nog meer zonnige dagen!

1 opmerking:

  1. Ik loop echt een beetje achter zie ik (ik ben aan het bijlezen) Wat een leuke, blije plaatjes van jou en de kids. Lekker is dat om eindelijk weer echt naar buiten te kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen