dinsdag 13 maart 2012

En toen hadden we nieuwe plaatjes :-)

Ik wilde al zó lang een nieuwe tattoo...nou ja eigenlijk meerdere...maar ja centjes he...
En toen ineens kwam ik oude bekenden tegen, en die oude bekende bleek als hobby tatoeëren te hebben en wilde mij wel "doen" (klinkt lekker fout he LOL)

Maar ze zitten er op, zelf ontworpen, en een derde komt eraan, die wordt door de tatoeëerder nog een beetje bijgewerkt :-)


Buitenkant van m'n sleeve met het hoofd van een paard heel stilistisch erin verwerkt.


Bovenkant van mijn arm, nog lekker vers (3 uurtjes vers)


Op mijn pols een uiltje, met de naam van mijn dochtertje. Met deze tattoo heb ik geleerd nooit meer een tattoo op mijn pols te laten zetten :D Gelukkig had ik voor mijn andere pols geen intenties, maar mocht ik die hebben dan waren die nu als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hoe dan ik ben er blij mee.

Op mijn bovenarm heb ik de namen staan van mijn zonen, eerst alleen de oudste 2 en daar staat mijn jongste zoon nu ook bij. Deze tattoo zal snel worden geupgraded :-)
Maar YES want ben ik blij er mee!

4 opmerkingen:

  1. Zelf zou ik geen tattoo willen, maar ik vind deze wel heel mooi en lief. Helemaal zelf ontworpen, da's wel heel speciaal.
    Lijkt me pijnlijk inderdaad. Je enthousiasme spat er vanaf!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat was ene goeie beurt! <3 het uiltje en het paardenhoofdje. Mooi! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet hoe pijnlijk het is, ook al zitten die van mij er al jaren. Wat mooi dat je alles zelf ontworpen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die zijn mooi geworden!!!!!! Ik kan me goed voorstellen dat je er super blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen