dinsdag 5 mei 2015

Ons nieuwe Zweedse huis

Ik denk dat dit een verademing gaat zijn na wat weekjes tent, hoe leuk hij ook is ;-)

Meet our new home in Sweden *happy stuiter stuiter*


Huis met grond vanaf de achterkant.


Nog meer tuin


We hebben besloten dat dit een speelhuis wordt voor de kinderen


Huis vanaf de voorkant


De gang.


De keuken.


Super mooie keuken :P


Deel van de woonkamer


Verwarmde veranda


1 van de slaapkamers (uiteraard krijgen we de spullen niet)


Nog een slaapkamer.


Ja zelfs een sauna hihi

Ik denk dat de kinderen de tijd van hun leven zullen hebben op deze prachtige plek <3
En ik ook wel vermoed ik.
Eind juni de grote dag!

6 opmerkingen:

  1. Sooooooooo, wat een paleis en wat een omgeving! Veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat ziet er super uit! Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaan de hondjes ook mee ? liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja absoluut! Ik zou niet zonder ze kunnen. Het word wel even aanpoten, maar dat komt wel goed :-)

      Verwijderen