donderdag 21 maart 2013

Eindelijk verhuisd!

We zijn over! En vandaag mag ik eindelijk de sleutels inleveren van mijn oude huis. En een groot hoofdstuk afsluiten. Ik ben de uurtjes aan het aftellen tot dat moment.
Het nieuwe huis is heerlijk, het is ruim en de buurt is rustig en groen.
De kinderen zijn al helemaal gewend en 2 april kan na lang gemorrel met zowel de oude als de nieuwe school Riven eindelijk hier naar school. En hij valt met zijn neus in de boter, hij heeft die dag meteen voor het eerst in zijn leven zwemles, hij is zoooo blij daarover. Echt heel leuk.
Sowieso een super leuke school want niet alleen zwemles, maar ook muziekles en dansles zijn vaste prik. En voor mij was het wel grappig dat hij in en groep komt die de heksenkring heet :-) Toch leuk met een heksje als mama.
En het fijnste is dat hij er zelf ook zo naar uit kijkt. Dus ik ben erg blij.
Ik merk sinds we hier zijn dat ik een stuk rustiger ben, minder zorgen aan mijn hoofd, minder gedoe. Ik begin langzaam het idee te krijgen dat ik weer kan ademen en weer dingen kan gaan ondernemen voor mezelf.
Maar ik ben ook nog steeds in een soort ongeloof dat deze mooie plek voor ons is, met alle ruimte en alle rust.

Dus genieten! Ik zal snel wat foto's plaatsen van onze nieuwe stek :D

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe woning. We zijn zelf ook net verhuisd en sinds woensdag de sleutels van de oude woning afgegeven. Speciaal moment :-).

    BeantwoordenVerwijderen