woensdag 25 januari 2012

31 Jaar alweer...

En zo word je wakker en ben je ineens 31! Wow!
Maar het was nu al een heerlijke dag! En de rest moet nog komen :-)
Ik werd wakker gemaakt door mijn kleine meisje. En heb eerst heerlijk zitten spelen met haar terwijl vriendje beneden voor de andere kinderen zorgde. Toen werd ik gebeld door mijn jongste zoon die me breed uit liet lachen. Hij belde me namelijk en zei hoi mama, gelukkig nieuwjaar! Dus ik schiet in de lach, waarop hij zelf ook begint te lachen en snel zegt nee nee ik bedoel fijne verjaardag!
Heerlijk!
Vervolgens thee op bed, en dan beneden komen in een versierde woonkamer. Waar op de tafel mijn kadootje lag te wachten.


Kijk eens hoe lief? Mooi aangekleed, bloemen, verse seitenbroodjes.

En ik kreeg van vriendje een prachtig fluit met een kraai erop en ingelegd met turkooissteentjes.

Mijn fluit en de hoes die ik er voor heb gemaakt. Handgeborduurd :-)


Stukje close up van borduursel (nog niet af)

Vervolgens nog een grote doos met handgemaakte bonbons gekregen van de kinderen, echt zo verschrikkelijk lief! En dan is de dag nog niet eens afgelopen. Daarbij maakte vriendje nog een heel lief hartje voor me en kreeg ik van de vader van Riven en Niiv een concertkaartje voor Loreena McKennit, waar ik al járen heen wil :-)
Dus mijn 31ste levensjaar begint met een grote lach, een warm gevoel en veel liefde.


1 opmerking:

  1. (nog) gefeliciteerd met je verjaardag!
    FLoep, weer een jaartje ouder! ;-)
    Het ziet er allemaal heel mooi en uit, en het klinkt reuze gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen