woensdag 6 juli 2016

Zomer waar ben je?

Ook hier in het hoge noorden wilt de zomer maar niet zijn intrede doen, in mij hadden we 3 weken met 30 graden en sommigen grapten al, dit was de zomer.
Het begint er erg op te lijken. Regen regen en meer regen.
Gisteren verzoop ik samen met de honden in een complete wolkbreuk en kreeg ook nog een berg hagel op mijn kop! Lekker hoor!
Intussen tel ik af want volgende week komen mijn 2 oudste zonen hier heen. Genieten!

Ik heb een werkplekje voor mijzelf gemaakt om weer te kunnen schilderen en tekenen. En dat voelt goed, iets leuks voor mijzelf.

We komen de dagen goed door en zomer of niet, het leven is hier nog steeds fantastisch ^_^

Finn vond de regen niet zo erg. 


Je ziet, het bleef gieten buiten!


Jaymz HAAT regen en trok hier zijn zielige snuit omdat hij nat was.


Mijn werkplekje mét kattenslaapplekje voor Charlie (Pimpim ligt liever op de grond)


Zo heb ik mijn spulletjes bij elkaar en kunnen de kinderen er niet bij. Plus ik heb een mooi uitzicht op de tuin haha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten