zaterdag 25 juni 2016

Rondje bloemen

Maar even een rondje maken door de tuin en achter ons huis waar de treinrails ligt. Maar waar geen trein meer rijdt. Charlie kwam met mij mee. Ik vind dat zo leuk als hij achter me aan hobbelt en elke keer met me komt kroelen.
Dat maakt me helemaal blij :-)

Hier ligt de zwarte panter nog op het vogelvoerding.


Bloeiende lelies in de tuin.


Charlie gezellig met mij mee <3


Dit is de treinrails, hier laat ik altijd de honden uit en geniet van het uitzicht.


Pony's in een veld vol met boterbloemen.


Charlie die net ophoepelt voor de lens haha


Deze bloemetjes vind ik zó lief! Geen idee wat het is overigens, ik heb het in Nederland nog nooit gezien.


Wake up and smell the flowers <3


Kleine lieve gele bloemetjes.


Mijn favo's weer.


Lief klein vlindertje <3


Vergeet-mij-nietjes 


Mooi paars


Nog meer paars


En de smultron (bosaardbeitjes in het Nederlands denk ik) ze zijn echt super super lekker! En de kinderen hebben geleerd er een ketting van te rijgen.

We hebben midzomer nu achter de rug. Onvoorstelbaar hoe snel de tijd gaat, over een weekje wonen we hier een jaar! "
Maar we willen niet meer terug, that's for sure!

1 opmerking:

  1. Wat mooi al die bloemen! En gezellig, zo'n meewandelende kat. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie daar niet meer weg willen (moet je ook niet doen, hoor)

    BeantwoordenVerwijderen