donderdag 3 mei 2012

Buddha Tempel & bijen

Samen met vriendje was ik afgelopen maandag op pad. Toen we op een terrasje wat wilde drinken stond er politie, brandweer en weet ik veel wat nog meer wat er vloog een grote zwarte zwerm boven het plein.... Niet veel later land er een hele zwerm bijen op 1 van de parasols. Echt bizar om te zien....


Hier zie je de bijen op de parasol, geloof me dit zijn VEEL bijen en IN de parasol zaten er nog véél meer.


Een imker kwam om de koninginnebij te zoeken en zo de zwerm in een bijenkast te krijgen. Ik kan jullie vertellen, daar was hij wel even mee bezig....

Nadat we wat gedronken hadden zijn we naar een Buddha tempel geweest. Echt héél erg mooi.


Hier branden Niiv en ik samen een wierookje voor Buddha en de spirits :-)


Overal stond het vol met reusachtige en prachtige tulpen. Uiteraard was Niivje de mooiste bloem in het veld ;-)


Natuurlijk moesten vriendje en ik samen ook op de foto :D Ja we hadden wel een lekker dagje en het was ook nog eens prachtig weer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten