donderdag 13 oktober 2011

Vanuit het niets

Zit ik vandaag braaf te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis...want ik zou de uitslag krijgen van mijn leverfunctie...wordt ik na lang wachten eindelijk gebeld...
Hallo afdeling planning, u stond op de wachtlijst voor een operatie KNO?
Ik: ehm ja.... (met in mijn achterhoofd dat ik verleden week een brief kreeg met het kan nog maanden duren door de enorme wachtlijst)
Zij: we hebben een datum!
Ik: oh?
Zij: Aanstaande maandag!
Ik: *boink, val van mijn stoel* uhm eehhh okay.....
Zij: okay dan stuur ik u nu alle informatie toe, tot maandag! En hangt op.

Ik: *-*..............OMFG!!! OMFG!!!!

Dus maandag wordt ik geopereerd, gaan ze alle schade herstellen die ze gemaakt hebben met het verwijderen van mijn hersentumor 2 jaar geleden. Kan ik hopelijk daarna weer door mijn neus ademen, heb ik geen hoofdpijnen meer en ben ik hopelijk eindelijk van het gezeik af. Omtrent mijn neus en hersens enzo dan...

Want...ik moet nu nog steeds gebeld worden voor de uitslag van mijn leverfunctie....want als die goed is kunnen ze starten met de behandeling van mijn huid...hoe bedoel je het gaat ineens heel snel enzo?

Gelukkig heb ik aanstaand weekend een leuk weekend voor de boeg, dan kan ik tenminste mijn gedachten verzetten, aangezien nu alle horrorbeelden van 2 jaar geleden allemaal als prachtige filmpjes door mijn hoofd gingen. Vooral de tampons in mijn neus....en nu weet ik dat Dr Yummie me geen tampons heeft beloofd...je weet het maar nooit met mijn mazzel....

Dus wish me luck!

1 opmerking:

  1. Yes! Yay! Eindelijk!
    Voordeel dat het zo snel gaat is dat je geen tijd hebt om je zenuwachtig te maken.
    Succes! Succes! Succes!
    en liefs

    BeantwoordenVerwijderen